English

اظهارات والیبالیست‌های ایران بعد از حذف از المپیک

پاسور تیم ملی والیبال گفت: متاسفانه ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما زورمان به ایتالیا نرسید و المپیک برای ما بد تمام شد.

اظهارات والیبالیست‌های ایران بعد از حذف از المپیک

به گزارش خبرگزاری موج،شهرام محمودی ملی پوش والیبال بعد از باخت مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی المپیک و حذف از این بازی‌ها گفت : متاسفانه المپیک برای ما بد تمام شد. من درباره مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم و کادر فنی باید اتفاقات را بگوید. ما تمام توانمان را در زمین گذاشتیم اما زورمان نرسید. او در ادامه افزود : هدف گذاری اول فدراسیون صعود به این رقابت ها بود و بعد قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر که هر دو تحقق پیدا کرد. بچه ها امروز خیلی فشار آوردند و در ست اول خیلی زحمت کشیدند اما متاسفانه نشد که بیشتر پیش برویم و مردم را خوشحال تر کنیم. امیدوارم راضی باشند و به خاطر باخت امروز عذر خواهی می کنم اما واقعا زورمان به ایتالیا نرسید. محمودی درباره پست اینستاگرامش در دلداری بهداد سلیمی هم عنوان داشت: دیشب خیلی ناراحت شدم و پیش بهداد به طبقه بالای ساختمان محل اقامتمان هم رفتم. چند ساعتی با هم بودیم. ناراحت کننده بود دل همه مردم شکست.در حق ایران ظلم کردند و مدال را از ما گرفتند.متاسفانه زور فدراسیون وزنه برداری نرسید تا حق بهداد را بگیرد و این حق خوری بزرگی بود.

*تمام تلاشمان را کردیم اما به توانایی حریف باختیم

عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی والیبال نیز بعد از شکست برابر ایتالیا گفت: تیم ما امروز به غیر از اوایل ست سوم فراتر از انتظارها ظاهر شد. شاید بتوان گفت در این چند ساله تا این حد انسجام تیمی نداشتیم.

غلامی ادامه داد: تمام بچه‌ها سعی و تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادند و ما برای بردن به زمین آمده بودیم. اما باید بگویم که ایتالیا بدون شک یکی از قدرت‌های دنیاست و بازی کردن با آن‌ها خیلی سخت است. با این حال ما در ست اول و دوم خیلی آنها را تحت فشار قرار دادیم.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا در ست سوم روی اشتباه بازیکنان باختیم؟ گفت: اصلا این طور نیست. حریف آن‌قدر خوب سرویس می‌زد که نمی‌شود گفت بچه‌های ما اشتباه کردند. بچه‌های ما استثنایی بازی کردند. از شب قبل هم قسم شده بودیم که بازی خوبی را انجام بدهیم. در ست اول و دوم کمی بخت با ما یار نبود و می‌توانست بازی برگردد. فقط می‌خواهم به مردم کشورم بگویم که ما تمام تلاش‌مان را کردیم و اگر هم باختیم روی زور و توانایی حریف بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه