English

قصد تحویل صوری مسکن مهر را نداریم

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر گفت: بیش از دولت قبل تحویل مسکن مهر داشتیم و قصد تحویل صوری نداریم.

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اصغری‌مهرآبادی عصر امروز در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در پردیس اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی مشکلی با وزارت نیرو ندارد و هجمه‌های واردشده، بی‌انصافی است.

وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات و تنگناهایی که داشتیم، بیش از ۷۰۵ هزار واحد را در کمتر از ۳۰ ماه افتتاح کردیم و امیدواریم در هفته دولت نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد دیگر را نیز آماده افتتاح کنیم.

اصغری‌مهرآبادی تصریح کرد: طبق آمارها، طی هر سال بیش از ۲۵۰ هزار واحد را تکمیل کردیم و تحویل متقاضیان دادیم؛ این در صورتی است که در ۷۷ ماه دولت قبل، یک میلیون و ۱۰ هزار واحد افتتاح شده و در ۳۰ ماه دولت تدبیر و امید بالای ۷۰۵ هزار واحد و تا پایان شهریورماه این عدد را به بیش از ۸۵۰ هزار واحد خواهیم رساند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: این آمار نشانگر این است که کار در حال پیشرفت و انجام شدن است؛ اما متأسفانه تبلیغات ما کمتر از کارهای انجام‌شده بود؛ مردم تا از افتتاح‌ها و تحویل مسکن مهر مطلع نشوند، هجمه‌ها کم نمی‌شود.

اصغری‌مهرآبادی افزود: با همکاری استانداران، فرمانداران، دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌های عامل و… توانستیم به این عدد برسیم و امروز یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد را از ۲ میلیون و ۲۰۰ که بانک‌های عامل قرارداد مشارکت مدنی بستند، به اتمام رسانده‌ایم.

وی اضافه کرد: حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکونی را در حال ادامه عملیات ساخت داریم که با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان و شرکت‌های عمران به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: خواسته و توقع ما افتتاح واقعی مسکن مهر است و قصد تحویل صوری نداریم؛ سال گذشته با تمام مدیران عامل شهرهای جدید و راه و شهرسازی در خصوص برنامه افتتاح صحبت کردیم تا عدد ارائه‌شده صحیح باشد.

اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: اجباری در افتتاح و تعداد بالای تحویلی وجود ندارد؛ نگوییم ۳ هزار واحد در صورتی که ۲ هزار واحد آماده است و باقی را یک ماه بعد افتتاح می‌کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر تصریح کرد: در پردیس نیز افتتاح‌هایی در گذشته بوده که هنوز آسانسورهای آن نصب نشده است و این موارد درست نیست؛ زیرا هنگام افتتاح باید تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تکمیل و سپس واحد مسکونی تحویل داده شود.

اصغری‌مهرآبادی افزود: تعداد واحدهای تحویل‌شده در دولت تدبیر و امید، بیشتر از دولت قبل بوده که طبق بررسی سامانه‌ها، تعداد سندهای گرفته‌شده بیش از ۵۲ درصد است و دولت با عزمی راسخ درصدد است تا این پروژه‌ها را به پایان برساند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر ادامه داد: کار ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به اتمام رسیده و با هماهنگی که با بانک مسکن شده، امیدواریم تا پایان سال به ۷۰ هزار واحد برسد؛ اما فقط ۸ هزار واحد افتتاح شده است بنا داریم امسال با کمک همه مسؤولان، بخش عمده‌ای از این واحدها را افتتاح کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه