English

خشم نتانیاهو از اتهامات مالی پلیس علیه او

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رد کردن توصیه‌های پلیس مبنی بر اینکه وی به اتهامات مختلف فساد مالی متهم شود، «آزار بی‌دلیل» و ناشی از «تضاد منافع» خواند.

خشم نتانیاهو از اتهامات مالی پلیس علیه او

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، روز یکشنبه با رد کردن توصیه‌های پلیس مبنی بر اینکه وی به اتهامات مختلف فساد مالی متهم شود، «آزار بی‌دلیل» و ناشی از «تضاد منافع» خواند.

او پلیس را به اتهام‌زنی به خود و همسرش متهم کرد و گفت: رونی آلشیچ، بازرس کل پلیس، وی و همسرش را متهم کرده است با به خدمت گرفتن کارآگاهان خصوصی، در کار نیرو‌های پلیس اخلال بوجود می‌آورند.

نتانیاهو این اتهامات را «ادعا‌های حاکی از دیوانگی» خواند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جشنی به مناسب عید «حنوکا» گفت: «آن‌ها قبلا تصمیم گرفته‌اند و یکسال قبل اعلام کردند مسائلی که مطرح می‌شود جنبه توصیه دارد پس چه چیز تازه‌ای مطرح است؟ ما از روندی که از همان ابتدا ناسالم بود، نمی‌توانستیم انتظار نتیجه‌ای متفاوت داشته باشیم. بررسی‌ها دارای اشکالاتی است و در همه موارد این احساس وجود دارد.»

نتانیاهو همچنین در میان فریاد‌های حاکی از حمایت مردم، فهرستی از رسوایی‌های اخیر را در پلیس بیان کرد. او گفت: «در اسرائیل، قانون برقرار است و توصیه‌های پلیس، فاقد اهمیت قانونی است. توصیه‌های متعدد پلیس، پذیرفتنی نیست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «اطمینان دارم مقامات ذیصلاح پس از بررسی موضوع به همین نتیجه خواهند رسید که چیزی برای پیدا کردن وجود ندارد زیرا چیزی وجود ندارد که پیدا شود.»

نتانیاهو پیشتر در یک نشست حزب لیکود گفته بود همه طرف‌های دخیل در بررسی پرونده‌های فساد مالی وی و همسرش به نظر می‌رسد روند‌های قضایی را از خود وی جدی‌تر گرفته‌اند. وی همچنین توصیه‌های پلیس را فاقد اعتبار قانونی دانست. 

پلیس بار‌ها از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش در خصوص اتهامات فساد مالی بازجویی کرده است. بازجویی‌های پلیس بویژه در مورد حمایت نتانیاهو و همسرش از «بزک»، بزرگترین شرکت مخابراتی رژیم صهیونیستی، در ازای پوشش رسانه‌ای جانبدارانه از این دو نفر از جمله در وبگاه خبری و محبوب «والا» بوده است.

نتانیاهو و همسرش همچنین بار‌ها در مورد پذیرفتن هدایای گرانقیمت از دوستان و دستیارانشان، بازجویی شده‌اند. پلیس روز یکشنبه به چند مورد رشوه‌خواری، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد به دست نتانیاهو و همسرش اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه