English

۳۴۵ فلسطینی از دسامبر ۲۰۱۷ تا به امروز به شهادت رسیده اند

براساس اعلام مرکز پژوهشی قدس، از زمانیکه دونالد ترامپ قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد، 345 فلسطینی به شهادت رسیده است، که سهم کودکان 71 نفر بوده است.

345 فلسطینی از دسامبر 2017 تا به امروز به شهادت رسیده اند

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز پژوهشی «قدس» اعلام کرد: از دسامبر 2017 زمانیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرده، 345 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله» اعلام کرد در بین شهدا 71 کودک، شش معلول و 20 نفر از اعضای مقاومت دیده می‌شوند، 43 نفر در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی و هفت اسیر در زندان‌های این رژیم به شهادت رسیده‌اند.

در ادامه این مرکز پژوهشی اعلام کرد: 50 نفر از کودکان شهید مربوط به راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه هستند که یکی از آنها ناشنوا و یکی از آنها جنینی در شکم مادرش بوده است.

مرکز قدس اعلام کرد، که در مدت ذکر شده 9 زن به شهادت رسیده‌اند که 3 نفر آنها مربوط به راهپیمایی بازگشت می شود؛ از جمله آنها امدادرسان شهید «رزان النجار» (21 ساله) است.

در این بازه زمانی، هفت اسیر نیز به شهادت رسیده‌اند و تعدادی اسرای جنبش «الاسیره» از سال 1967 تا کنون به 218 تن رسیده است که آخرین آنها «عبدالمجید شلالده» از الخلیل است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی پیکر 22 شهید را همچنان نزد خود نگه داشته اند.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس در اعتراض به محاصره غزه و تصمیمات آمریکا علیه قدس آغاز شده و تا کنون بیش از 230 فلسطینی در آن به شهادت رسیده‌‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه