English

حزب الله خطاب به رژیم صهیونیستی؛

اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد/هرگونه تجاوز به لبنان را پاسخ قاطع خواهیم داد

حزب‌الله در فایل ویدئویی که با عنوان «أیها الصهاینة... إن تجرأتم ستندمون» (ای صهیونیست‌ها... اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد» به‌زبان عبری منتشر کرده، تل آویو را تهدید کرد.

اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد/هرگونه تجاوز به لبنان را پاسخ قاطع خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج، حزب‌الله لبنان، عصر جمعه با انتشار فایلی ویدئویی، اظهار کرد: به هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی قطعاً پاسخ خواهیم داد.

حزب‌الله در این فایل ویدئویی یک دقیقه و 13 ثانیه، که با عنوان «أیها الصهاینة... إن تجرأتم ستندمون» (ای صهیونیست‌ها... اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد» به‌زبان عبری منتشر کرده، تصاویری ماهواره‌ای از اهداف نظامی در عمق اراضی اشغالی را به‌نمایش گذاشته است.

حزب الله

اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد

در این فایل ویدئویی همچنین بخش‌هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله آورده شده که به صهیونیست‌ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و گفته است: «به هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی قطعاً پاسخ خواهیم داد».

طبق این گزارش، در این فایل ویدئویی، تصاویر هوایی تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و چند پایگاه نظامی اسرائیلی کنار صحنه‌هایی از مبارزان و تجهیزات موشکی حزب‌الله به‌نمایش در آمده است.

کانال 10 تلویزیون اسرائیل نیز با بازنشر این فایل ویدئویی، گزارش داد که پایگاه‌های نظامی اسرائیل به‌عنوان اهداف حزب‌الله در حمله احتمالی مشخص شده است.

ساعاتی بعد از انتشار این فایل از سوی واحد اطلاع‌رسانی جنگ وابسته به حزب‌الله، فعالان در فضای مجازی نیز این فایل ویدئویی را بازنشر داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه