English

وزارت خارجه روسیه:

مناقشه بین احزاب آمریکا دلیل اصلی تحریم های ضد روسیه

وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد: دلیل اصلی برای اعمال تحریم‌‌های ضد روسی ریشه در مناقشه داخلی (احزاب) آمریکا دارد- جایی که هر یک از ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه برای امتیازگیری به هر حربه‌ای از جمله اقداماتی در سطح بین‌الملل متوسل می‌شود.

مناقشه بین احزاب آمریکا دلیل اصلی تحریم های ضد روسیه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایتارتاس، وزارت خارجه روسیه در خصوص اتهام تامین نفت برای سوریه- کشوری که نیروهای مسلح اش بیش از ۷ سال است که درگیر مبارزه با تروریسم هستند- به منزله حمایت از تروریسماز سوی آمریکا اعلام کرد: این رفتار نشانه آرزوی آنها (آمریکا) مبنی بر عدم برقراری آشتی در این کشور جنگ‌زده است. کشوری که در آن بسیاری از مردم فاقد برق و وسایل گرمایشی هستند. آیا این واقعاً همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد؟     

بیانیه وزارت خارجه روسیه می‌افزاید: دلیل اصلی برای اعمال تحریم‌‌های ضد روسی ریشه در مناقشه داخلی (احزاب) آمریکا دارد- جایی که هر یک از ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه برای امتیازگیری به هر حربه‌ای از جمله اقداماتی در سطح بین‌الملل متوسل می‌شود. نتیجه آنکه این اقدامات راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش مهر، واشنگتن دیروز سه‌شنبه ۳ شرکت و ۶ تبعه روسی را به اتهام ارسال نفت ایران به سوریه تحریم کرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز در پیامی توییتری مدعی شد عواقب سختی در انتظار آنهایی خواهد بود که نفت دولت دمشق را تامین کرده یا به حزب‌الله و حماس کمک مالی کنند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا توطئه نفتی ایران-روسیه را برای سرپا نگه داشتن بشار اسد، همچنین تامین مالی حزب‌الله و حماس هدف قرار داده، یک پیام مشخص برای آنها دارد مبنی بر اینکه عواقب سختی در انتظار هرکسی است که محموله نفتی به سوریه بفرستد یا سعی به فرار از تحریم‌های آمریکا علیه اقدامات تروریستی ایران (!) داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه