English

واشنگتن با دقت و سختگیری تمامی تحریم‌ها علیه ایران را اجرا خواهد کرد

معاون وزیر خزانه داری آمریکا که سفر اروپایی خود را از انگلیس آغاز کرده گفت: واشنگتن با دقت و سختگیری تمامی تحریم‌ها علیه ایران را اجرا خواهد کرد

واشنگتن با دقت و سختگیری تمامی تحریم‌ها علیه ایران را اجرا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رسانه های آمریکایی، سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه داری آمریکا که سفر اروپایی خود را از انگلیس آغاز کرده گفت: واشنگتن در مورد ابزار ویژه مالی اتحادیه اروپا برای دور زدن تحریم ها و معامله با ایران نگران نیست چون شرکت های خارجی فعالیت در ایران را متوقف می‌کنند.

سیگال مندلکر در یک کنفرانس خبری در لندن گفت: به نظرم خبر مهمتر در اروپا این است که شرکت های خارجی فوج فوج از ایران خارج می‌شوند.

او که پس از لندن به چند پایتخت اروپایی دیگر سفر خواهد کرد افزود: من به هیچ عنوان نگران ابزار ویژه مالی اروپا برای معامله با ایران نیستم. معتقدم که ما روش های دیگری برای همکاری با اروپا پیدا خواهیم کرد.

او در عین حال اشاره کرد که سوئیفت، شرکت تبادلات بانکی بین‌المللی اخیرا ارائه خدمات به بانک مرکزی و چندین موسسه مالی ایران را متوقف کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که آمریکا و اروپا علیه ایران دست به اقدام مشترک بزنند.

مندلکر گفت: واشنگتن با دقت و سختگیری تمامی تحریم‌ها علیه ایران را اجرا خواهد کرد.

وقتی در مورد اقدامات بعدی آمریکا از او سؤال شد، گفت: در مورد ایران، خواهید دید که اقدامات بیشتری از جانب ما اجرا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه