English

بازدید بانوی اول آمریکا از محل سابق نگهداری برده‌ها در غنا

ملانیا ترامپ در دومین روز سفرش به غنا از یک قلعه تاریخی که در دوران برده داری به عنوان محل نگهداری برده‌ها استفاده می‌شد، بازدید کرد.

بازدید بانوی اول آمریکا از محل سابق نگهداری برده‌ها در غنا

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در دومین روز سفرش به غنا از یک قلعه تاریخی که در دوران برده داری به عنوان محل نگهداری برده‌ها استفاده می‌شد، بازدید کرد. این قلعه متعلق به قرن هفدهم و در شهر ساحلی موسوم به "کیپ کاست" قرار گرفته که از سوی سوئدی ها در آنجا ساخته شده بود تا برای تجارت الوار چوب و شمش طلا مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال این بنا بعدا تبدیل به مکانی شد که در آنجا برده‌ها را پیش از سوار کردنشان به کشتی برای انتقال دادنشان به جاهای دیگر نگهداری می‌کردند و به همین سبب بعدا به بنای "در بدون بازگشت" مشهور شد.

ملانیا ترامپ اظهار کرده که بازدیدش از این بنا یک اتفاق "بسیاری عاطفی" بوده است.

پیشتر در سال 2009 نیز باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش هم از قلعه نگهداری برده‌ها در غنا بازدید کرده بودند. اوباما گفته بود که این بنا "یادآورد ظرفیت انسان برای ارتکاب شرارت‌های بزرگ" است.

ملانیا ترامپ در حال حاضر مشغول گذراندن تور سفرهایش به آفریقا است و این اولین تور سفرهای بین المللی وی در مقام بانوی اول آمریکاست. او طی این سفر برنامه‌ریزی کرده تا همچنین به مالاوی، کنیا و مصر نیز برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه