English

نیکی هیلی:

اگر روحانی درخواست دیدار داشته باشد ترامپ بررسی می کند

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: اگر رئیس‌جمهور ایران، درخواست دیدار با دونالد ترامپ داشته باشد، رئیس‌جمهور آن را بررسی می‌کند.

اگر روحانی درخواست دیدار داشته باشد ترامپ بررسی می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، نیکی هیلی، از مقامات ارشد دولت آمریکا مدعی شد اگر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، درخواست دیدار با دونالد ترامپ داشته باشد، رئیس‌جمهور آن را بررسی می‌کند.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل روز پنج‌شنبه در پاسخ به سوالی درباره دیدار احتمالی رئیس‌جمهور ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: « قطعاً اگر (حسن) روحانی درخواست دیدار داشته باشد، رئیس‌جمهور (ترامپ) تصمیم خواهد گرفت که با او دیدار کند یا نه».

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته مقامات ارشد آمریکا به‌خصوص رئیس‌جمهور این کشور بارها به شکلهای متفاوت ادعا کردند واشنگتن بدون هیچ‌ پیش‌شرطی خواستار دیدار و گفتگو با مقامات ارشد ایران است.

مقامات ایران با توجه به اقدامات تهاجمی و ضدایرانی دولت آمریکا و بدعهدی واشنگتن درباره برجام درخواست دیدار رئیس‌جمهور این کشور را نوعی فریبکاری اعلام کردند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران تیرماه سال جاری و در پی درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با مقامات ایرانی بدون هیچ شرطی اعلام کرد این درخواست تازگی ندارد و در  سفر سال گذشته حسن روحانی به نیویورک، دونالد ترامپ 8 بار خواستار ملاقات با رئیس‌جمهور ایران شده بود.

وب‌سایت«پولیتیکو» چهارشنبه گذشته در گزارشی نوشت دونالد ترامپ احتمالاً خواستار دیدار با حسن روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه