English

اشپیگل در یادداشتی توصیه کرد:

تامل بر گسترش روابط آلمان و عربستان

​مجله آلمانی اشپیگل در یادداشتی با تاکید بر لزوم تسریع در بهبود و ارتقای مناسبات برلین- ریاض خواستار اتخاذ سیاست های لازم از سوی وزیر خارجه این کشور شد.

تامل بر گسترش روابط آلمان و عربستان

به گزارش خبرگزاری موج، مجله آلمانی اشپیگل در یادداشتی مورد سیاست خارجی برلین نوشت: اکنون زمان آن فرا رسیده تا برلین سیاستی برای نزدیکی بیشتر با سعودی ها در پیش بگیرد. 

اشپیگل با اشاره به زمانی که «زیگمار گابریل» سکان دستگاه دیپلماسی آلمان را در دست داشت، آورده است: گابریل در دوره فعالیت خود در وزارت خارجه آلمان نه تنها نتوانست موجب تقویت روابط برلین-ریاض شود، بلکه بر سر پاره ای مسائل مناسبات دوجانبه به سردی گرائیده شد. 

در ادامه این مطلب می خوانیم: جامعه بین الملل در حال حاضر در شرایط و موقعیتی قرار دارد که برلین باید سعی در استحکام مناسبات خود با کشورهای تاثیرگذار داشته باشد. عربستان از دسته کشورهایی است که در مسائل جاری و رویدادهای آتی خاورمیانه نقش پر رنگی را بازی می کند. 

اکنون زمان آن فرا رسیده تا «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان سیاستی را با هدف تقویت و افزایش سطح همکاری های برلین با ریاض تدوین کرده و به مرحله اجرا در آورد. وی می تواند با اعمال برنامه های جدید بر اتفاقات گذشته در این زمینه خط بطلان بکشد. آلمان به عربستان نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه