English

حریری به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی در لبنان است

سعد الحریری نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه در لبنان اعلام کرد که او به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی در لبنان است که برنامه اصلاحات را در این کشور پیش ببرد.

حریری  به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی در لبنان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الیوم السابع، «سعد الحریری» نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان اعلام کرد دولتی که او قصد تشکیل آن را دارد باید دولت وفاق ملی باشد.

الحریری تأکید کرد که باید جریان های سیاسی اصلی لبنان گرد هم بیایند تا برنامه اصلاحات و سرمایه گذاری که در نشست «سیدر» در خصوص آن توافقاتی ایجاد شده، قابل اجرا باشد. نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه در لبنان گفت که معتقد است این برنامه که بودجه ای 12 میلیارد دلاری دارد می تواند راهکار نجات لبنان از بحران هایی باشد که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند.

 من از قانون اساسی مطلع هستم

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه من این جریان های سیاسی را در شورای وزیران گرد هم خواهم آورد، از همه آنها می خواهم که به صورت متحد تلاش کنند این برنامه موفق اجرا شود زیرا در این صورت این خدمتی به مردم لبنان خواهد بود و ادامه و تشدید تنش ها، سودی نخواهد داشت. الحریری در ادامه افزود: من از قانون اساسی مطلع هستم و همه نسبت به این قانون آگاهی دارند و به عنوان نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه فعالیت می کنم و معتقدم نیازی به جدل های حاشیه ای وجود ندارد و همه باید برای رسیدن به هدف واقعی که تشکیل دولت در سریعترین زمان ممکن است تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه