English

ابراهیم کالین:

نتانیاهو در جایگاهی نیست که بخواهد به اردوغان درس بدهد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد بنیامین نتانیاهو در جایگاهی نیست که بخواهد به رئیس‌جمهور کشورمان درس بدهد.

نتانیاهو در جایگاهی نیست که بخواهد به اردوغان درس بدهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، ابراهیم کالین، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در جایگاهی نیست که بخواهد به اردوغان درباره حقوق بشر دست بدهد.

در ابتدا رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با انتقاد از قانون نژادپرستانه "کشور یهود" اعلام کرد که روح هیتلر در جان مقامات اسرائیل نیز حلول کرده است. پس از این اظهارات نتانیاهو در واکنش اردوغان را متهم به نقض حقوق بشر و اعلام کرد که وی کردها و سوری‌ها را می‌کشد.

ابراهیم کالین سخنگوی اردوغان

رژیم صهیونیستی اشغالگری و آوارگی را پایه‌گذاری کرده است

پس از این جدال لفظی، ابراهیم کالین در پیامی در توئیتر اعلام کرد: نخست وزیر دولت آپارتاید صهیونیسم که نژادپرستی، اشغالگری و آوارگی را پایه‌گذاری کرده است، در جایگاهی نیست که بخواهد به رئیس‌جمهور کشورمان درس حقوق بشر بدهد.

کالین اضافه کرد: انتقاد ترکیه از تلاش بی شرمانه برای مشروع سازی تبعیض‌ها علیه مردم فلسطین بوده و این یک درخواست جهانی برای برقراری صلح و عدالت است. آقای نتانیاهو ممکن است معنای این کلمات را نداند اما جهان در برابر آنچه که اتفاق می‌افتد هوشیار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه