English

هیلاری کلینتون:

ترامپ، می‌دانی در چه تیمی بازی می‌کنی؟

در آستانه نشست دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در هلسینکی، هیلاری کلینتون از ترامپ پرسید که در "تیم" چه کسی بازی می‌کند.

ترامپ، می‌دانی در چه تیمی بازی می‌کنی؟

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری هیل، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در آستانه نشست هلسینکی میان روسای جمهور آمریکا و روسیه و همزمان با پایان بازی‌های جام جهانی فوتبال به میزبانی روسیه در توییتر خود نوشت: جام جهانی عالی بود! سوالم از ترامپ همزمان با دیدار با پوتین: "می‌دانی در چه تیمی بازی می‌کنی؟"

با پایان بازی‌های جام جهانی و قهرمانی فرانسه در این رقابت‌ها، ترامپ به خاطر میزبانی این رقابت‌های "واقعا عالی" به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تبریک گفت.

ترامپ و کلینتون

او در توییتر خود نوشت: به فرانسه که با بازی فوق‌العاده‌اش در جام جهانی 2018 پیروز شد، تبرک می‌گویم. همچنین به رییس جمهور پوتین و روسیه نیز برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی واقعا عالی تبریک می‌گویم. این یکی از بهترین دوره‌های جام‌های جهانی بود که تا کنون برگزار شده است.  ترامپ این توییت را در حالی نوشت که در حال سفر به هلسینکی برای شرکت در نشست رودرروی خود با رییس جمهور روسیه بود.

این نشست چند روز پس از آن برگزار می‌شود که رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله مسکو در انتخابات 2016 آمریکا، 12 مامور اطلاعاتی روس را به توطئه برای مداخله در انتخابات 2016 آمریکا متهم کرد. ترامپ به خاطر بی‌میلی‌ نسبت به محکوم کردن پوتین و روسیه بر سر مداخله در این انتخابات با انتقادات قانونگذاران جمهوری‌خواه و دموکرات مواجه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه