English

معترضان به استانداری کربلا یورش بردند

معترضان عراقی در ادامه تظاهرات‌های خود به وضعیت بد معیشتی، به ساختمان استانداری کربلا یورش بردند و نیروهای امنیتی عراق تدابیر امنیتی شدیدی را در بغداد درنظر گرفته اند.

معترضان به استانداری کربلا یورش بردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العالم، در جریان اعرتراضات در عراق، وزارت دفاع بغداد تدابیر امنیتی شدیدی برقرار کرد. معترضان عراقی عصر شنبه به ساختمان استانداری شهر کربلا واقع در جنوب عراق یورش بردند. نیروهای امنیتی نیز در بغداد مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی را در خیابان‌های این شهر در پیش گرفتند.

همچنین وزارت دفاع عراق اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور در راستای آمادگی برای مقابله با هرگونه اقدامی علیه امنیت ملی در حالت آماده‌باش کامل هستند. در جنوب عراق تظاهرات اعتراضی به بصره و استان‌های اطراف آن محدود شد و دهها تن از ساکنان منطقه سفوان در بصره پیش از ظهر در ورودی گذرگاه مرزی این منطقه تجمع کرده و خواستار بهبود ارائه خدمات و افزایش فرصت‌های شغلی شدند.

نیروهای امنیتی در استان نجف بار دیگر با موج تازه تظاهرات‌ها قانون منع آمد و شد را اعمال کردند. این درحالی است که زهیر الجبوری، عضو شورای استانداری نجف اعلام کرده بود، آرامش در مرکز شهر نجف برقرار شده و فعالیت‌ها در فرودگاه این شهر از سر گرفته شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی