English

یک رسانه آمریکایی؛

خودرو و طلا هدف تحریم های مرداد ماه در ایران است

یک رسانه آمریکایی مدعی شد تحریم هایی که از ۱۳ مرداد به اجرا گذاشته می شوند بخش خودرو و تجارت طلا را هدف قرار می دهد. بر همین اساس تحریم های آبان ماه نیز مربوط به تبادلات بانکی بوده و بخش انرژی ایران را هدف قرار می دهد.

خودرو و طلا هدف تحریم های مرداد ماه در ایران است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سی ان ان، آمریکا می خواهد از هر وسیله ممکن برای فشار بر ایران استفاده کند از همین رو طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران را بررسی می کند.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا از حامیان این طرح است و آن را با هدف تشدید فشارها بر ایران و در راستای سیاست «تغییر رفتار ایران» پیگیری  می کند.

واشنگتن به دنبال تغییر رفتار ایران است

از سوی دیگر «برایان هوک» مدیر سیاستگذاری وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هدف از تحریم های جدید آمریکا که از تاریخ ۱۳ مرداد و ۱۵ آبان به اجرا گذاشته می شوند تغییر نظام در ایران نیست بلکه واشنگتن به دنبال تغییر رفتار ایران است.

خودور و طلا هدف تحریم های مرداد ماه در ایران است

به گفته وی تحریم هایی که از ۱۳ مرداد به اجرا گذاشته می شوند بخش خودرو و تجارت طلا را هدف قرار می دهد. بر همین اساس تحریم های آبان ماه نیز مربوط به تبادلات بانکی بوده و بخش انرژی ایران را هدف قرار می دهد. هوک در ادامه به شروطی که قبلا از سوی «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، برای بهبود روابط آمریکا - ایران معرفی شده اشاره کرد و مدعی شد: کشوری که هنجار شکنی نداشته باشد کشورهای دیگر را تهدید نکرده، برنامه موشکی خود را توسعه نداده و شرایط را برای مردم خود سخت تر نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه