English

مشاور ترامپ:

اگر شما را تحریم کنیم سرنگون می شوید

مشاور و وکیل شخصی ترامپ در جمع منافقین گفت که هدف از اعمال تحریم‌ها تغییر رژیم است و اروپا به خاطر حمایت از برجام باید شرمسار باشد.

اگر شما را تحریم کنیم سرنگون می شوید

به گزارش خبرگزاری موج، رودی جولیانی، از نزدیک‌ترین افراد به رئیس جمهوری آمریکا و رئیس تیم حقوقی ترامپ شب گذشته در تجمعی که از سوی گروهک تروریستی منافقین در پاریس برگزاری شده بود، بار دیگر در سخنانی ضدایرانی گفت که رئیس جمهوری آمریکا رهبران ایران را «خفه» خواهد کرد.

وی در این نشست مدعی شد که هدف از اعمال دوباره تحریم‌ها علیه ایران «تغییر رژیم» است.

رودی جولیانی که هم‌اکنون وکیل شخصی ترامپ است، پس از سخنرانی در تجمع مجاهدین خلق در پاریس، در گفتگو با رویترز گفت: «من نمی‌توانم به جای رئیس جمهوری سخن بگویم، اما به نظر می‌رسد که وی فکر نمی‌کند شانسی برای تغییر رفتار [ایران] وجود داشته باشد، مگر اینکه در مردم و فلسفه تغییری ایجاد شود.»

جولیانی به رویترز گفت:‌ «ما قدرتمندترین اقتصاد جهان هستیم ... و اگر شما [را تحریم کنیم]، شما سرنگون می‌شوید.»

مشاور و وکیل شخصی ترامپ در واکنش به وعده اروپا برای حفظ برجام، علیرغم خروج دولت آمریکا از آن، گفت که اروپا باید از خودش «شرمسار» باشد. «هرکسی که فکر می‌کند [رهبران ایران] افراد صادقی هستند، احمق است. آن‌ها کلاهبردار هستند و این چیزی است که اروپا از آن حمایت می‌کند ... قاتلان و حامیان تروریسم. به جای اینکه از فرصت برای سرنگون کردن آن‌ها استفاده کنند، [اروپایی] در حال حمایت از آن‌ها هستند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه