English

جنگنده‌های لیبی مواضع تروریست‌ها را بمباران کردند

دفتر سخنگوی رسمی فرمانده کل ارتش لیبی اعلام کرد جنگنده‌های این کشور مواضع تروریست‌ها در منطقه رأس لانوف و شهر سرت را بمباران کردند.

جنگنده‌های لیبی مواضع تروریست‌ها را بمباران کردند

به گزارش خبرگزاری موج، دفتر سرتیپ «أحمد المسماری» سخنگوی رسمی فرمانده کل ارتش لیبی امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های لیبی چند پایگاه گروه‌های تروریستی در منطقه عملیات نظامی رأس‌لانوف تا حومه شهر سرت را بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است که اتاق عملیات نیروی هوایی لیبی از تمامی شهروندان ساکن منطقه مذکور خواسته است از نزدیک شدن به پایگاه‌ها و مقرهای گروه‌های تروریستی و تجهیزات و خودروهای نظامی آنها خودداری کنند.

طبق گزارش شبکه روسیا‌الیوم، ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی روز جمعه نیز با سرتیپ «أحمد سالم» فرمانده اتاق عملیات هلال نفتی برای بررسی آخرین تحولات منطقه هلال نفتی دیدار کرد.

فرماندهی کل ارتش لیبی پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این نشست آخرین تحولات مربوط به منطقه هلال نفتی و آمادگی برای نابودی گروه‌های تروریستی مورد بررسی قرار گرفت.

موسسه ملی نفت لیبی نیز از روز پنج‌شنبه گذشته به دنبال حمله گروه‌های تروریستی به دو بندر رأس‌لانوف و السدره، وضعیت اضطراری در این دو بندر اعلام و ارسال محموله‌های نفتی از این دو بندر را متوقف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه