English

جرمی کوربین:

سناریوی خطرناکی در سوریه در انتظار آمریکایی‌هاست

رئیس حزب کارگر انگلیس، هشدار داد سناریوی خطرناکی در سوریه در انتظار آمریکایی‌هاست.

سناریوی خطرناکی در سوریه در انتظار آمریکایی‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس، هشدار داد سناریوی خطرناکی در سوریه در انتظار آمریکایی‌هاست.

کوربین از دولت انگلیس خواست با اعضای پارلمان انگلیس درخصوص مشارکت در هرگونه اقدام نظامی در سوریه مشورت کند و در همین حال درباره سناریوی خطرناکی که در انتظار آمریکاست هشدار داد.

کوربین گفت: «هرگونه مشارکت و همراهی در عملیات نظامی احتمالی در سوریه نباید تنها به تصمیم دولت محصور شود». این مقام انگلیسی افزود خشونت و کشتار بیشتر و تشدید جنگ از زندگی و جان و مال سوری ها حمایت نمی کند و از ترزا مِی، نخست وزیر انگلیس، خواست از اشتباهات مشارکت در جنگ عراق درس عبرت بگیرد.

کابینه انگلیس به ریاست ترزا مِی روی پنجشنبه برای بررسی دخالت نظامی احتمالی در سوریه تشکیل نشست داد و مِی در این نشست بار دیگر دولت سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما متهم کرد.

جرمی کوربین معتقد است تنها موافقت دولت انگلیس برای دخالت نظامی این کشور در سوریه کافی نیست و هرگونه عملیات جدید باعث افزایش خرابی ها، ویرانی ها و کشتارها در کشوری می شود که بیش از هفت سال است با جنگ و ویرانی دست به گریبان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی