English

پوتین به ترکیه می رود

رئیس جمهوری روسیه فردا برای شرکت در دو نشست شورای همکاری‌های دوجانبه روسیه-ترکیه و نشست سه‌جانبه روسای جمهوری روسیه-ترکیه-ایران در مورد سوریه عازم آنکارا خواهد شد.

پوتین به ترکیه می رود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سایت خبری «راس بالت»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه 4-3 آوریل (15-14 فروردین) به آنکارا سفر خواهد کرد که در جریان این سفر، نشست شورای همکاری‌های دوجانبه روسیه-ترکیه در بالاترین سطح تشکیل شده و هم نشست سران سه جانبه روسیه-ترکیه-ایران در خصوص مسائل سوریه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری ترکیه، مقامات آنکارا فردا (سه شنبه) در انتظار رئیس جمهوری روسیه هستند .هفتین نشست شورای همکاری های دوجانبه روسیه-ترکیه در بالاترین سطح در تاریخ 3 آوریل (14 فروردین) به ریاست "ولادیمیر پوتین" و "رجب طیب اردوغان" برگزار می شود و در جریان آن طیف گسترده ای از مسائل مربوط به روابط دوجانبه و همچنین مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

نشست سه جانبه روسای جمهوری روسیه، ترکیه و ایران به منظور بررسی روند اوضاع در سوریه نیز، طبق توافق طرفین، در تاریخ 4 آوریل (15 فروردین) در آنکارا برگزار خواهد شد.

طبق این اطلاعات، برنامه ریزی شده تا اردوغان دیدار دوجانبه جداگانه‌ای نیز با "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی