English

اسماعیل هنیه:

ملت فلسطین ثابت کرد که به حقوق حقه خویش پایبند است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی گفت: ملت فلسطین ثابت کرد که به حقوق حقه خویش پایبند است و در میدان مبارزه و مقاومت وحدت رویه دارد و هرگز از اصول و آرمان های ملی خود و در صدر آنها حق بازگشت عقب نشینی نخواهد کرد.

ملت فلسطین ثابت کرد که به حقوق حقه خویش پایبند است

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به مناسبت چهل و دومین سالگرد روز زمین بیانیه‌ای صادر کرد.

وی در این بیانیه تاکید کرد: ما فلسطینیان هرگز اجازه نخواهیم داد که حق بازگشت در حد یک شعار باقی بماند، با جدیت هر چه تمامتر و با بهره گیری از تمامی شیوه ها و راهکارها و نیروهای مخلص فلسطین در راستای تحقق حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان تلاش می کنیم.

 رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی به تمامی فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 درود فرستاد و به ویژه از شهدای روز زمین تجلیل کرد.

هنیه همچنین فلسطینیان سراسر جهان را ستود، فلسطینیانی که به قول او تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند، به ویژه توطئه سران تل آویو را که گفته بودند بزرگان می میرند و خردسالان فراموش می کنند، حال آنکه اکنون تمامی فلسطینیان از پیر و جوان بر لزوم تحقق حق بازگشت اصرار می ورزند.

وی گفت: ملت فلسطین ثابت کرد که به حقوق حقه خویش پایبند است و در میدان مبارزه و مقاومت وحدت رویه دارد و هرگز از اصول و آرمان های ملی خود و در صدر آنها حق بازگشت عقب نشینی نخواهد کرد.

هنیه یادآور شد: در حالی که هجمه ها و توطئه ها علیه مساله فلسطین به اوج خود رسیده است؛ به ویژه پس از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و همچنین تشدید شهرک سازی، محاصره نوار غزه و یهودی سازی قدس و مسجد مبارک الاقصی، اینک ملت فلسطین یکپارچه به صحنه آمده است تا اعلام کند که تنها فلسطین را به عنوان میهن قبول خواهد کرد و هیچ راهکاری را به جای بازگشت نخواهد پذیرفت.

گفتنی است فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه