English

پیام تبریک اسد به پوتین برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهوری سوریه پیروزی مجدد همتای روسی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

پیام تبریک اسد به پوتین برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در پیامی پیروزی ولادمیر پوتین برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را با کسب 76 درصد آرا تبریک گفت.

رئیس جمهوری سوریه در پیام خود خطاب به پوتین گفت: کسب این اعتماد بی‌نظیر از طرف ملت روسیه حاصل طبیعی عملکرد ملی متمایزتان و خدمت به منافع روسیه فدرال است.

بشار اسد افزود: روسیه فدرال به رهبری شما زبانا و عملا علیه تروریسم ایستاد و شما در کنار ارتش سوریه در عملیات نابودی گروه‌های تروریستی - تکفیری از کل خاک سوریه همکاری قابل ستایشی داشتید؛ مساله‌ای که موجب پاکسازی مناطق دیگر جهان از این آفت همه‌گیر شد؛ آفتی که اگر تدابیر قابل ملاحظه شما نبود به جاهای دیگر نیز کشیده می‌شد. تاریخ هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد.

رئیس جمهوری سوریه اضافه کرد: مواضع کشورتان در تریبون‌ها و محافل بین‌المللی انعکاس دهنده آرمان مردم شما و تمام ملل است که چشم به تحقق عدل و عدالت دوخته‌اند؛ عدالتی مبتنی بر کرامت برابر برای تمام کشورها چه کوچک، چه بزرگ است، برعکس قدرت‌های سلطه طلب و استعمارگر که برای کرامت و غرور کشورها و ملل هیچ احترامی قائل نیستند.

در این راستا بسیاری از رهبران جهان از جمله نیکولاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا، شی جینپینگ رئیس‌جمهوری چین و عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در پیام‌هایی پیروزی پوتین را در انتخابات تبریک گفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه