English

جان گارمندی:

ترامپ یک تهدید بسیار جدی برای امنیت آمریکاست

جان گارمندی نماینده حزب دموکرات در مصاحبه ای بر این تاکید کرد که دونالد ترامپ تهدید جدی برای امنیت آمریکا است و باید برکنار شود.

ترامپ یک تهدید بسیار جدی برای امنیت آمریکاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه هیل، «جان گارمندی»، نماینده حوزه انتخابیه سوم کالیفرنیا از حزب دموکرات در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که دونالد ترامپ تهدید جدی برای امنیت آمریکا محسوب می شود.

اظهارات جان گارمندی در مورد برکناری ترامپ

وی در این خصوص گفت: «ریاست جمهوری ترامپ یک تهدید بسیار جدی برای امنیت آمریکاست. من باید بگویم که زمان آن رسیده که این شخص از قدرت کنار برود.»

من از استیضاح رئیس جمهور حمایت می کنم

گارمندی همچنین در پاسخ به پرسش مجری سی ان ان که گفت آیا از استیضاح دونالد ترامپ حمایت می کند یا خیر، جواب مثبت داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، 58 نماینده دموکرات فرآیند استیضاح دونالد ترامپ را آغاز کردند، اما این فرآیند برای اجرایی شدن همچنان نیازمند حمایت نمایندگان دموکرات دیگر است.

«نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در ماه دسامبر اعلام کرد هم‌اکنون زمان مناسبی برای استیضاح رئیس جمهور نیست. وی گفت: «در حال حاضر کنگره مشغول بررسی اقدامات ترامپ پیش و پس از مراسم تحلیف است. رابرت مولر هم در حال بررسی احتمال ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقامات روس است. به همین دلیل هم اکنون زمان مناسبی برای تصمیم گیری درباره استیضاح او نیست.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه