English

موزه بنت ناصر:

اتهامات عربستان به قطر هیچ پایه و اساسی ندارد/ قطر پس از بحران خلیج فارس قدرتمندتر شده است

مادر امیر قطر در اظهاراتی بر این تاکید کرد که اتهاماتی که کشورهای محاصره کننده به ما وارد کرده‌اند هیچ پایه و اساسی ندارد و صرف دروغ گویی است که تکرار آن فایده‌ای ندارد.

اتهامات عربستان به قطر هیچ پایه و اساسی ندارد/ قطر پس از بحران خلیج فارس قدرتمندتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مجله «پاری مچ» موزه بنت ناصر مادر امیر قطر اظهار داشت: اتهامات کشورهای محاصره کننده علیه قطر هیچ پایه و اساسی ندارد و صرفا دروغ گویی است که تکرار آن فایده ای ندارد.

اظهارات مادر امیر قطر در مورد بحران خلیج فارس

وی افزود: زمانی که بچه‌هایم کوچک بودند به آن‌ها گفتم که هیچ‌گاه دروغ نگویید چراکه دروغ خیلی دوام نمی‌آورد و روزی حقیقت برملا می‌شود. فرزندانم هنوز این را به خاطر دارند.

وی در ادامه گفت: تعدادی از خانواده‌های ما در عربستان، بحرین و امارات زندگی می‌کنند و آن‌ها نمی‌توانند این روابط را نادیده بگیرند حتی با وجود محاصره ما هرگز نمی‌توانند ژن ما را محو کنند. من افرادی را در این کشورها می‌شناسم که از آنچه اتفاق افتاده خشمگین هستند.

موزه بنت ناصر گفت: قطر تاریخ طولانی با عربستان دارد. روابط مبنی بر ازدواج و رفت و آمد دائم جوامع قبیله‌ای میان دو کشور وجود دارد. بعد از بحران شورای همکاری خلیج فارس ما قوی‌تر شدیم. با وجود بحران کنونی قوی‌تر شدیم و بر خودمان متمرکز شدیم. قطر امروزه در سایه رهبری تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر که محبوبیتش در حال افزایش است متحدتر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی