English

وزیر خارجه قطر:

کشورها براساس مساحتشان مقایسه نمی شوند/ شاید کشور کوچکی باشیم اما دارای عقل و قلب بزرگی هستیم

وزیر خارجه قطر در واکنش به اظهارات اخیر محمد بن سلمان در خصوص دوحه گفت برخلاف ادعای مسئولان سعودی، بحران قطر خیلی ریاض را درگیر کرده زیرا در هر نشستی درباره آن صحبت می کنند.

کشورها براساس مساحتشان مقایسه نمی شوند/ شاید کشور کوچکی باشیم اما دارای عقل و قلب بزرگی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه الجزیره، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر نسبت به اظهارات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مورد تشبیه بحران خلیج فارس به بحران آمریکا – کوبا واکنش نشان داد و بر این تاکید کرد که کشورها از روی مساحت قیاس نمی‌شوند چراکه ممکن است ما کشور کوچکی باشیم اما دارای افراد خردمند با دل‌های بزرگ هستیم که به شهروندان و اتباع کشور توجه می‌کنند.

واکنش وزیر خارجه قطر به محمد بن سلمان

وزیر خارجه قطر گفت: کشورهای بزرگی نیز وجود دارند که دل‌ها و ذهن‌هایشان کوچک است و سرگرم توطئه چینی و برهم زدن ثبات در منطقه‌اند.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیشتر در دیدار با خبرنگاران در قاهره محاصره قطر را مساله‌ای پیش‌ پاافتاده و کم اهمیت عنوان کرده و سیاست چهار کشور محاصره کننده قطر را به سیاست آمریکا در قبال کوبا تشبیه کرده بود.

وی گفته بود، کل جمعیت قطر به تعداد جمعیت یک خیابان مصر هم نمی‌رسد و پرونده قطر را یک مقام درجه دوازدهم وزارت خارجه رسیدگی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه