English

هزار شاهد هم کمک نخواهند کرد که من را متهم کنند

نخست وزیر اسرائیل گفت: حتی هزار شاهد هم کمک نخواهند کرد که من را متهم کنند. آنها کار خود را انجام خواهند داد و من تلاش تاریخی‌ام را در خدمت به اسرائیل ادامه خواهم داد.

هزار شاهد هم کمک نخواهند کرد که من را متهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت روسیه الیوم، بنیامین نتانیاهو گفت: اگر جرمی اتفاق افتاده و مسئله این‌چنین باشد که پلیس می‌گوید، نیازی به چنین شاهدهایی نیست و اگر غیر از این باشد، حتی هزار شاهد هم کمک نخواهند کرد که من را متهم کنند. آنها کار خود را انجام خواهند داد و من تلاش تاریخی‌ام را در خدمت به اسرائیل ادامه خواهم داد.

اخیرا اعلام شده که نیر حیفتس، سخنگوی سابق نتانیاهو که تا سال 2017 در خدمت او بوده، در مقابل همکاری با پلیس محاکمه و زندانی نمی‌شود و مشمول جریمه‌ مالی نخواهد شد. وی سومین شاهد در پرونده‌های فساد علیه نتانیاهو است.

طبق این گزارش پیش‌تر آری هارو مدیر سابق دفتر نخست وزیر و شلومو فیلبر مدیرکل پیشین وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی دو توافقنامه مشابه با پلیس امضا کردند و شهادت‌های مفصلی را علیه نتنیاهو در سه پرونده فساد مطرح کردند در مقابل این همکاری پلیس از جرایم آنها چشم‌پوشی کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستکم هشت بار در شش پرونده بازجویی شده است و پلیس رسما از دادستانی خواسته است علیه او اعلام جرم کند. دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی درحال بررسی مستندات پلیس است و هنوز هیچ اتهام رسمی علیه وی در هیچ یک از پرونده‌ها مطرح نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه