English

بنیامین نتانیاهو در دیدار با رهبران کنگره آمریکا:

برجام اصلاح یا لغو شود/ اسرائیل روبروی سیاست تهاجمی ایران در منطقه می ایستد

بنیامین نتانیاهو در دیدار با قانون‌گذاران آمریکایی در کنار تشریح رویکرد تهاجمی ایران در منطقه به تهدیدات و خطرهای توافق هسته‌ای هم اشاره کرد.

برجام اصلاح یا لغو شود/ اسرائیل روبروی سیاست تهاجمی ایران در منطقه می ایستد

به گزارش خبرگزاری موج، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از نشست آیپک با رهبران کنگره آمریکا و مقامات دو حزب سیاسی قدرتمند آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

نتانیاهو

بر اساس گزارش عاروتص شوع، نتانیاهو با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا و چاک شومر رهبر دموکرات‌های سنا دیدار و رایزنی کرده است.

وی همچنین با پاول رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و تنی چند از رهبران حزبی آمریکا نیز دیدار و گفتگو کرده است.

نتانیاهو گفته؛ این مکان جایگاه مردم آمریکا را رهبری می‌کند، دوستانی بزرگ برای مردم اسرائیل که از شما متشکر هستند.

پل رایان نیز در این دیدار گفته؛ به نمایندگی از نمایندگان هر دو حزب به شما خوش‌آمد میگویم. شما دوست و متحدی بزرگ برای آمریکا هستید.

ایران درصد ایجاد پایگاه نظامی در سوریه است

نتانیاهو با تشریح رویکرد تهاجمی ایران در منطقه به نمایندگان آمریکایی گفته است که آن‌ها تلاش می‌کنند در سوریه پایگاه نظامی ایجاد کنند و اسرائیل می‌خواهد جلوی آن را بگیرد.

بر اساس این گزارش، وی به خطرهای توافق هسته‌ای ایران نیز اشاره‌کرده و گفته که باید نواقص برجام رفع و در غیر این صورت لغو شود.

نتانیاهو در سخنرانی خود در «کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل» (آیپک) نیز مدعی شده بود توافق هسته‌ای ایران، نه‌تنها این کشور را میانه‌روتر نکرده بلکه جسورتر و خطرناک‌تر کرده است.

وی با اشاره به فیلم هالیوودی «خوب، بد، زشت» گفت: «امروز می‌خواهم درباره خوب، بد و زیبا صحبت کنم. خوب تمام خدماتی است که اسرائیل به دنیا ارائه کرده است. بد شرارت‌هایی است که علیه اسرائیل می‌شود و منظورم دقیقاً ایران است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه