English

ترکیه ادعای آمریکا را تکذیب کرد

وزارت خارجه ترکیه ادعای وزارت دفاع آمریکا مبنی بر انجام مذاکرات دیپلماتیک میان آنکارا و واشنگتن بر سر مسئله عفرین سوریه را رد کرد.

ترکیه ادعای آمریکا را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه حریت دیلی نیوز، ترکیه اداعای آمریکا مبنی بر انجام مذاکرات بین ترکیه و آمریکا بر سر مسئله عفرین را تکذیب کرد.

وزارت خارجه ترکیه اظهارات آدرین گالووی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مبنی بر انجام مذاکره میان آنکارا و واشنگتن درباره وضعیت منطقه عفرین سوریه را تکذیب و اعلام کرد ترکیه درباره عملیات نظامی خود، هیچ گونه مذاکره‌ای با طرف آمریکایی نداشته است.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه روز 27 فوریه در جمع خبرنگاران در آنکارا گفت: «ادعای روز گذشته سخنگوی پنتاگون مبنی بر انجام مذاکرات دیپلماتیک میان ترکیه و آمریکا بر سر دستیابی به راهکارهایی به منظور کاهش تنش در منطقه عفرین سوریه، صحت ندارد.»

به منظور تمرکز بر مبارزه علیه گروه تروریستی داعش در حال مذاکره هستیم

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در حالی مطرح شده است که روز گذشته، گالووی در یک مصاحبه گفت ترکیه و آمریکا «به منظور تمرکز بر مبارزه علیه گروه تروریستی داعش» در حال مذاکره هستند.

تکذیب ادعای آمریکا توسط ترکیه

وزارت خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد: «باید یادآور شد رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، در جریان سفر خود به ترکیه در روزهای 15 و 16 فوریه اعلام کرده بود راهکاری برای از میان برداشتن مشکلات مربوط به سوریه میان آنکارا و واشنگتن اتخاذ خواهد شد و منبج در اولویت دستور کار قرار خواهد گرفت.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی