English

السیسی:

عصبانی هستم

رئیس جمهوری مصر در جدیدترین موضع گیری خود بار دیگر نسبت به دیده نشدن نتایج اقدامات دولت وی در صحرای سینا واکنش نشان داد.

عصبانی هستم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راشا تودی، رئیس جمهور مصر نسبت به ندیده شدن اقداماتش در مبارزه با تروریسم موضع گیری کرد و گفت: قطعا عصبانی هستم.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر در جریان حضورش در مرکز فرماندهی شرق برای مبارزه با تروریسم؛ نسبت به دیده نشدن نتایج اقدامات امنیتی دولت به ویژه درباره صحرای سینا اظهار تأسف کرد.

وی تأکید کرد آنچه در مصر رخ می دهد یک جنگ تمام عیار علیه تروریسم است اما در عین حال دولت به بازسازی و توسعه نیز توجه دارد. رئیس جمهوری مصر گفت افرادی که قانون را زیر پا بگذارند اگر به صورت مسالمت آمیز خود را به مراجع قضایی معرفی کنند بر اساس قانون با آنها مقابله خواهد شد اما اگر سلاح به دست بگیرند با آنها مقابله خواهد شد.

السیسی: عصبانی هستم

مصری ها حجم فعالیت هایی که ما تاکنون در سینا داشته ایم را درک نمی کنند

السیسی که در حضور شماری از فرماندهان نظامی و مسئولان امنیتی عالی رتبه مصر حضور داشت ادامه داد: در خصوص نتایج عملیات امنیتی جامع «سینا ۲۰۱۸» گفت: قطعا عصبانی هستم، زیرا مصری ها حجم فعالیت هایی که ما تاکنون در سیناء داشته ایم را درک نمی کنند، آنها بخش کوچکی از ماجرا را می بینند.

اخیرا اظهارات تهدید آمیز عبدالفتاح السیسی افزایش پیدا کرده است، او حدود یک ماه پیش و در جریان افتتاح میدان گازی مصر در دریای مدیترانه هم  تهدید کرده بود اگر کسی تلاش کند به مصر نزدیک شده و کشور را به ویرانی و هرج و مرج بکشاند با او مقابله خواهد شد.

السیسی گفته بود اگر کسی بخواهد امنیت مصر را به خطر بیندازد باید بداند که ابتدا باید من مرده باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه