English

نخست وزیر ترکیه:

پ.ک.ک یک گروه تروریستی است

نخست‌وزیر ترکیه گفت: گروه گروه پ.ک.ک یک گروه تروریستی است. یگان‌های مدافع خلق و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه هم تروریستی هستند و این موضوع را سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم تائید کرده‌اند.

 پ.ک.ک یک گروه تروریستی است

به گزارش خبرگزاری موج، صدر اعظم آلمان و تخست وزیر ترکیه طی دیدار بر توسعه روابط دو جانبه با یکدیگر تاکید کردند و همچنین گفت:  گروه گروه پ.ک.ک یک گروه تروریستی است. یگان‌های مدافع خلق و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه هم تروریستی هستند و این موضوع را سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم تائید کرده‌اند.

«بینالی ایلدیریم» نخست‌وزیر ترکیه در جریان سفر به آلمان با «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور دیدار کرد و طی این دیدار گفت:گروه گروه پ.ک.ک یک گروه تروریستی است. یگان‌های مدافع خلق و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه هم تروریستی هستند و این موضوع را سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم تائید کرده‌اند.

پس از مدتها بحران در روابط دوجانبه، مرکل و ایلدیریم روز گذشته در جریان حضور در کنفرانس خبری در برلین بر ارتقای روابط میان 2 کشور تاکید کردند. ایلدیریم خواستار گفت‌وگوهای سازنده و همبستگی قویتر در زمینه مقابله با تروریسم تاکید کرد.

پ.ک.ک

هدف اصلی گروه های تروریستی بر هم زدن صلح در منطقه و بحران آفرینی است

وی همچنین افزود که همانطور که از اسم این گروه‌ها معلوم است، هدف اصلی آنها بر هم زدن صلح در منطقه و بحران آفرینی است. ایلدیریم تاکید کرد که ترکیه می‌خواهد از حمایت هم‌پیمانان خود برخوردار باشد.

مرکل هم ضمن استقبال از سفر نخست‌وزیر ترکیه به آلمان اعلام کرد که به منظور گسترش روابط، بیشتر شدن مذاکرات ضروری است.

وی افزود: «من معتقدم که این دیدار پیامی است که نشان می‌دهد هر دو طرف تمایل دارند تا روابط میان ترکیه و آلمان گسترش یابد.»

صدراعظم آلمان در عین حال گفت که مشکلاتی در زمینه توسعه روابط میان برلین و آنکارا وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه