English

واکنش دبیرکل نُجَباء به تجاوزگری روز شنبه بالگرد آپاچی

شیخ اکرم الکعبی در واکنش به تجاوز اخیر نیروهای آمریکایی‌ هشدار داد که چنانچه آمریکایی‌ها از عراق کوچ نکنند، آنان را اشغالگر بشمار آورده و اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

واکنش دبیرکل نُجَباء به تجاوزگری روز شنبه بالگرد آپاچی

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به حمله روز شنبه (هفتم بهمن) بالگردهای آمریکایی به کاروانی از خودروهای نظامی و غیرنظامی عراقی در منطقه "البغدادی" واقع در شرق استان الانبار، آن را شاهدی بر استمرار نقشه‌های شوم برای تخریب عراق توسط نیروهای آمریکایی مستقر در مناطق مرزی بین عراق و سوریه خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» تصریح کرد: آن‌ها حملات خود به رزمندگان عراقی را ادامه می‌دهند درحالی‌که راه را برای نفوذ تروریست‌های شکست خورده داعش باز می‌کنند.

وی با بیان اینکه "حضور آمریکایی‌ها در کشور هیچ سودی برای عراق و ملتش ندارد"، خاطرنشان ساخت: آنان همواره فقط باعث تخریب کشور و تقویت تروریست‌ها و دشمنان بوده‌اند.

مقام عالی رتبه الحشد الشعبی (سازمان بسیج مردمی عراق) در ادامه، اتمام نقشه‌های استعماری نیروهای آمریکایی را تنها با اخراج کامل آنها از عراق اعلام کرد و گفت: استمرار حضور آمریکایی‌ها در عراق پس از پاکسازی آن از تروریسم، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر میهنی است.

شیخ اکرم الکعبی اضافه کرد: باید سرقت ثروت کشور و نفوذ آن‌ها در همه عرصه‌های اقتصادی، نظامی و حتی سیاسی پایان یابد.

آمریکایی‌ها را در صورت عدم خروج از عراق، اشغالگر تلقی می‌کنیم

وی هشدار داد: چنانچه آمریکایی‌ها از عراق کوچ نکنند، آنان را اشغالگر بشمار آورده و اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

دبیرکل نُجَباء در پایان از تمام سیاستمداران میهن دوست عراقی خواست تا با اتخاذ مواضع صریح و سریع، در راستای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه