English

نیکی هیلی:

با ترامپ رابطه ندارم!

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: شایعات کتاب مایکل وولف درباره رابطه او با ترامپ دروغ است.

با ترامپ رابطه ندارم!

به گزارش خبرگزاری موج، «نیکی هیلی»، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه با پولیتیکو گفت: شایعاتی که مایکل وولف، نویسنده کتاب جنجالی «خشم و آتش: درون کاخ سفید ترامپ» مطرح کرده «قطعا صحت ندارند و من با ترامپ رابطه ندارم.

او گفت که هرگز درباره آینده خود با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا صحبت نکرده و هرگز هم با او تنها نبوده است.

او گفت: بنابراین این ایده که چنین اتفاقاتی افتاده باشد، مساله است. اما من در زندگی خودم به این نتیجه رسیدم که زمانی که عقایدتان را بیان می‌کنید و قاطعانه پای آنها می‌ایستید و حرفی را می‌زنید که به آن اعتقاد دارید، درصد کوچکی از مردم هستند که احساس نارضایتی می‌کنند و روش برخورد آنها مطرح کردن دروغ و شایعه است.

وولف در آن کتاب ضد ترامپ نوشته است، «رئیس‌جمهوری آمریکا زمان قابل توجهی را به صورت خصوصی با هیلی در «ایر فورس وان» تنها بوده و دیده شده که به بهانه آینده سیاسی ملی با او رابطه داشته است.»

وولف همچنین در برنامه بیل ماهر گفت «قاطعانه اطمینان» دارد که ترامپ با نیکی هیلی در رابطه عاشقانه است. همین سخنان جرقه‌ای بود تا بازار شایعات علیه هیلی داغ شود. این نویسنده جنجالی به درخواست پولتیکو پاسخی نداد.

این اولین باری نیست که هیلی با ادعاهایی این چنینی روبرو می‌شود و به گفته خودش، چنین حملاتی غالبا علیه زنان دیده می‌شود. او گفت: زمانی که قانونگذار و فرماندار بودم هم شاهد چنین مسائلی بودم و الان هم همینطور است. آنها این کار را علیه زنان دیگر هم انجام می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی