English

افتتاح آکادمی نظامی-عقیدتی نُجَباء

آکادمی نظامی نجبا با همت لشکر ۱۲ بسیج مردمی عراق (متشکل از داوطلبان نُجَباء) راه‌اندازی شده است که در کنار آموزش‌های نظامی پیشرفته، معارف اسلامی و آموزه‌های عقیدتی نیز تدریس می‌شود.

افتتاح آکادمی نظامی-عقیدتی نُجَباء

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، پیرو وعده شیخ «اکرم الکعبی» مبنی بر ورود جنبش نُجَباء به عرصه فعالیت‌های اجتماعی بعد از هزیمت داعش در عراق، مراسم آغاز بهره‌برداری از مؤسسه آموزشی "ام ابیها" برگزار شد.

در این مؤسسه که با همت لشکر ۱۲ بسیج مردمی عراق (متشکل از داوطلبان نُجَباء) راه‌اندازی شده است، در کنار آموزش‌های نظامی پیشرفته، معارف اسلامی و آموزه‌های عقیدتی نیز تدریس می‌شود.

همچنین در این واحد آموزشی برای داوطلبان بازمانده از تحصیل، دوره‌های فشرده "سوادآموزی" برگزار می‌شود و فارغ التحصیلان بعد از طی مراحل مقدماتی، برای تحصیلات تکمیلی به مؤسسات آموزش عالی هدایت می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» پیش‌تر اعلام کرده بود که مقاومت اسلامی نُجَباء برنامه‌ای برای ورود به رقابت‌های سیاسی ندارد و اعضای این جنبش بعد از پاکسازی عراق از لوث تروریسم تکفیری، ضمن حفظ آمادگی نظامی، فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی را با هدف ارتقای کشور سرلوحه قرار خواهند داد.

مقاومت اسلامی نجبا

نجباء

مقاومت اسلامینجبا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی