English

خورشید شاه:

تحقیقات در خصوص قتل «زینب» به درستی انجام نمی شود

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان دولت را به کم کاری در زمینه یافتن قاتلان دختر 8 ساله پاکستانی متهم کرد.

تحقیقات در خصوص قتل «زینب» به درستی انجام نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از جیو تی وی، «خورشید شاه» با انتقاد از عملکرد دولت حزب نواز در خصوص پرونده قتل دختر 8 ساله پاکستانی گفت: علت اینکه تا کنون قاتل زینب دستگیر نشده، بی توجهی دولت است.

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان گفت: تمام تمرکز دولت پاکستان بر اعتراضات طاهر القادری است و تحقیقات در خصوص قتل این دختر معصوم به درستی صورت نمی‌گیرد.

عضو ارشد حزب مردم پاکستان اضافه کرد: «شهباز شریف» نمی‌داند این مشکل چگونه حل می‌شود و همین باعث شده تا کنون پیشرفتی در این پرونده صورت نگیرد.

وی دولت ایالت پنجاب را به دستگیری بی دلیل عده زیادی متهم کرد و گفت: آنها فقط برای اینکه پاسخگوی جنجال رسانه‌ای باشند تعداد بسیاری از مردم شهر قصور را دستگیر کرده‌اند، ولی در حقیقت خود دولت هم می‌داند این روش مناسبی برای یافتن و دستگیری قاتل زینب نیست.

در حالی که هشت روز از داستان تلخ تجاوز و قتل دختر 8 ساله پاکستانی می‌گذرد با وجود ادعاهای فراوان دولت ایالت پنجاب نتوانسته قاتل را به مردم معرفی کند.

کارشناسان پیش از این هشدار داده بودند که اگر دستگیری قاتل با سرعت انجام نشود ممکن است از قتل زینب استفاده سیاسی شود.

رسانه‌های پاکستانی با انتشار گزارش‌هایی از دستگیری و اعدام قاتل «آتنا اصلانی» ضمن تمجید از سرعت و جدیت جمهوری اسلامی ایران در مجازات مجرمان، آن را الگویی مناسب برای دولت پاکستان دانسته بودند.

قرار است از فردا طاهر القادری به همراه احزابی چون تحریک انصاف و حزب مردم علیه دولت نواز شریف دست به اعتراض زده و خواستار مجازات عاملان حادثه مادل تاون شود.

طاهر القادری اعلام کرده است تا زمانی که حکومت پاکستان را ساقط نکند دست از اعتراض برنخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه