English

شاهزادگان هتل ریتز آزاد شدند

دادستانی عربستان طی دو روز گذشته شماری از مسوولان و شاهزادگان سعودی که به اتهام فساد مالی در هتل ریتز کارلتون زندانی شده بودند را آزاد کرده است.

شاهزادگان هتل ریتز آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه «عکاظ»، دادستانی عربستان طی دو روز گذشته شماری از مسوولان و شاهزادگان سعودی که به اتهام فساد مالی در هتل ریتز کارلتون زندانی شده بودند را آزاد کرده است.

بر اساس گزارش این روزنامه یک منبع آگاه اعلام کرده که دادستانی عربستان در طول دو روز گذشته شماری از مسئولان و شاهزادگان سعودی که به اتهام فساد اقتصادی در هتل ریتز کارلتون زندانی شده بودند را آزاد کرده است.

روزهای آتی دیگر شاهزادگان آزاد می شود

به گفته این منبع یکی از مسئولان پیشین بلند پایه عربستان هم که در هتل ریتز کارلتون زندانی شده بود، آزاد شده است و قرار است طی روزهای آتی با بررسی پرونده ها دیگر متهمان نیز آزاد شوند.

روز گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که «ولید بن طلال» شاهزاده و میلیاردر سعودی که تا کنون به پرداخت غرامت به «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان تن نداده بود، در حال مذاکره با مسوولان سعودی برای خروج از زندان است.

بر اساس این خبر شاهزاده سعودی که بیش از دو ماه است که به اتهام فساد در زندان به سر می برد پیشنهاد مبلغی را به دولت عربستان داده بود که این مبلغ کمتر از غرامت درخواستی دولت عربستان بوده به همین دلیل هنوز توافقی در این زمینه ایجاد نشده است.

پیشتر نیز جمال خاشقجی در صفحه توییتر خود نوشته بود با توجه به نزدیک شدن رقم ۱۰۰ میلیارد دلار که هدف تعیین شده بن سلمان از این پروژه بوده است، به زودی پرونده بازداشت شاهزادگان بسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه