English

مردم فیلیپین از دوترته حمایت کردند

براساس نظرسنجی اخیر منتشر شده و بر شخصیت رئیس جمهوری فیلیپین تمرکز داشت، مشخص شد که میزان اعتماد به وی از "بسیار زیاد" در ماه‌های سپتامبر،‌ اکتبر و نوامبر سال 2017 به "عالی" در دسامبر 2017 ارتقا یافته است به طوری که چهار پنجم از بزرگسالان این کشور به رئیس جمهوری خود بیشترین نمره را دادند.

مردم فیلیپین از دوترته حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، میزان اعتماد به رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین در نظرسنجی موسسه "ایستگاه تغییرات اجتماعی" از ژوئن 2016 که وی روی کار آمده تا ژوئن 2017،‌ "عالی" است.

"هری روکو"، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین گفته است که این نظرسنجی نشان می‌دهد مردم فیلیپین فهمیده‌اند که دوترته اقدامات زیادی را در رویارویی با مشکلات امنیتی و جنایات در کشور انجام داده و به دنبال رشد با ثبات اقتصادی در کشور است.

وی ادامه داد: دوترته اجرای قانون علیه تهدیدهای تروریستی را ترویج داده و در حال پیروزی در جنگ علیه قاچاقچیان مواد مخدر است.

در نظرسنجی دیگر از سوی موسسه "پالس آسیا" و با وجود انتقادهای بین‌المللی درباره نحوه مقابله دولت مانیل با گروه‌های تبهکار و قاچاقچیان مواد مخدر که هزاران کشته برجای گذاشته، میزان محبوبیت و اعتماد به دوترته در اوج است.

در نظرسنجی موسسه "ایستگاه تغییرات اجتماعی"  از هشتم تا 16 دسامبر 2017، مشخص شد که 83 درصد از بزرگسالان فیلیپینی به دوترته "اعتماد قاطع" دارند.

این موسسه همچنین آورده که میزان رضایت از عملکرد دوترته در دسامبر 2017، به 58 درصد افزایش یافت در حالی که در ماه‌های قبلی 48 درصد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی