English

دونالد ترامپ:

اُپرا وینفری را در ۲۰۲۰ شکست می دهم

رئیس جمهور آمریکا می گوید که در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰، چهره سرشناس این کشور در حوزه رسانه را شکست خواهد داد.

اُپرا وینفری را در 2020 شکست می دهم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی صباح، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اظهار داشت که وی در رقابتهای آتی ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰، «اُپرا وینفری» چهره سرشناس آمریکایی در حوزه رسانه را شکست خواهد داد!

با این حال ترامپ اظهار داشت که به باور وی، این هنرپیشه و مجری برنامه های تلویزیونی در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت نخواهد کرد.

ترامپ در نشستی با حضور شماری از قانونگذاران در کاخ سفید خطاب به خبرنگاران  گفت که «من اپرا را دوست دارم و او را خیلی خوب می شناسم. فکر نمی کنم که وی قصد رقابت در انتخابات را داشته باشد».

ترامپ در ادامه گفت که «[حضور اپرا در این رقابت] بسیار مایه سرگرمی خواهد بود!»

گفتنی است که خبرگزاری سی اِن اِن گزارش داد که «اپرا وینفری» مجری تلویزیون و ستاره معروف و پرطرفدار آمریکایی قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور نامزد شود.

وینفری هنوز این خبر را تائید یا تکذیب نکرده است، اما رسانه‌های آمریکا قصد او برای نامزدی را از قول دوستانش در شبکه تلویزیونی سی اِن اِن نقل کرده‌اند.

این خبر در حالی پخش می‌شود که یکشنبه شب وینفری یک سخنرانی پرشور در مراسم گلدن گلوب ایراد کرد. برخی تحلیل‌گران آمریکایی، این سخنان وینفری را نشانه‌ای از آغاز تبلیغات او برای حضور در عرصه سیاست و به طور مشخص رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور دانسته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه