English

کمیته انتخابات عراق بر اصل استقلال و بی طرفی تاکید کند

نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس و اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق بر لزوم تکیه بر اصل استقلال و بی طرفی این کمیته تأکید کرد.

کمیته انتخابات عراق بر اصل استقلال و بی طرفی تاکید کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بغداد پست، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق خواست تا در زمینه انتخابات پارلمانی پیش رو در این کشور بر اصل استقلال و بی طرفی تأکید کند.

در جریان دیدار رئیس و اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق با نخست وزیر این کشور مقدمات فراهم شده برای برگزاری انتخابات پارلمانی عراق از جمله ساز و کار فراهم کردن بودجه، نیازهای اداری و فنی، تجهیزات برگزاری انتخابات، روند اخذ رأی و شمارش آراء مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر این تصمیم هایی که باید در زمینه مشارکت آوارگان عراقی در انتخابات هم اتخاذ شود، در این دیدار مورد بررسی قرار گرفته است.

نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش های کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از همه رسانه ها خواست تا مردم را به مشارکت در انتخابات پارلمانی آن هم در موعد مقرر دعوت کنند.

پیشتر کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرده بود که انتخابات پارلمانی در این کشور در تاریخ ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه