English

به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش عراق؛

العبادی از ارتش برای پاکسازی عراق از گروه تروریستی داعش تشکر کرد

نخست وزیر عراق از فداکاری های ارتش این کشور و دستاوردهای آن در شکست دادن تروریسم و آزادسازی عراق از لوث گروه تروریستی داعش قدردانی کرد.

العبادی از ارتش برای پاکسازی عراق از گروه تروریستی داعش تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سخنرانی خود در مراسمی به مناسبت روز ارتش گفت: ما با افتخار سالگرد تاسیس ارتش عراق که با تمام نیروهایش مهمترین حماسه های قهرمانانه ملی را برای کشور و ملت رقم زد یاد آور می شویم.

وی افزود: ارتش، بزرگی و جایگاه کشور را به آن برگرداند و از این سرزمین دفاع کرد و در این راه فداکاری های ارزشمندی در سخت ترین مراحلی که عراق شاهد آن بود از خود نشان داد.

العبادی همچنین تاکید کرد: این ارتش به حق مانند دژ محکمی از دستاوردهای ملی و حاکمیت کشورشان دفاع کرد. به مناسبت این روز و دستاوردهای محقق شده علیه گروه تروریستی داعش و تحقق امنیت و ثبات در کشور در سایه خونهای ریخته شده از نیروهای ارتش تاکید می کنیم که همچنان به اقدامات خود در ساختن ارتش ملی قدرتمند حامی کشورمان و ملتمان و حاکمیت عراق ادامه می دهیم. این ارتش شعار امنیت و آزادی و عراق یکپارچه بدون وابستگی به حزب یا گروه خاصی را با خود دارد. ارتش ما نشان داده که به هیچ گروهی تعلق ندارد و برای نجات دادن شهروندان و آزادی سرزمینمان از دست تروریسم وارد یک جنگ تمام عیار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه