English

ارتش سوریه مناطق جدیدی را از دست گروه تروریستی النصره خارج کرد

نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در حومه شمال شرقی حماه و حومه جنوبی ادلب توانستند کنترل مناطق جدیدی را از دست گروه تروریستی جبهه النصره خارج کنند.

ارتش سوریه مناطق جدیدی را از دست گروه تروریستی النصره خارج کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سانا، یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور با همکاری دیگر نیروها، عملیات خود را علیه مواضع تروریستهای جبهه النصره در حومه شمال شرقی حماه ادامه می دهند به طوری که توانستند کنترل روستای «ابودالی» را بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی از تروریستها به دست بگیرند.

این منبع تاکید کرد که یگان مهندسی ارتش، عملیات پاکسازی روستا از مین های کار گذاشته شده را آغاز کرده است.

طی ۲ روز گذشته ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی توانست کنترل روستای «ام حارتین» و تعدادی از روستاهای دیگر از جمله المشیرفه، الطامه و المغاره واقع در حومه شمال شرقی حماه را به دست بگیرند. جبهه النصره در ماه اکتبر توانسته بود کنترل تعدادی از روستاها را در این منطقه به دست بگیرد.

یک فرمانده میدانی در گفتگو با اسپوتنیک نیز گزارش داد که ارتش سوریه روز جمعه توانست کنترل روستای تل مرق واقع در حومه جنوبی ادلب را به دست بگیرد.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه از سه محور به سمت ادلب پیشروی می کنند و درگیریهای خشونت باری میان ارتش و گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های هم پیمان آن در این محورها به وقوع پیوسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه