English

نتانیاهو از ترفند جدیدی برای خرید آرای کشورها رونمایی کرد

رشوه ۵۰ میلیون دلاری به مقامات ۵۰ کشور جهان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خرید رأی 50 کشور جهان از پروژه هایی در این کشورها رونمایی خواهد کرد.

رشوه 50 میلیون دلاری به مقامات 50 کشور جهان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» قصد دارد با راه اندازی این صندوق زمینه اجرای پروژه‌های کشاورزی، شیرین سازی آب دریا و توسعه فناوری در این کشورها را فراهم کرده و در قبال آن، آرای آنها را در سازمان ملل به نفع رژیم‌صهیونیستی تغییر دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این تصمیم نتانیاهو به دنبال شکست مفتضحانه هفته قبل رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در جریان رای‌گیری درباره قطعنامه تهیه شده در مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که پس از تصمیم گواتمالا برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس اشغالی، نتانیاهو به فکر حمایت مالی و به اصطلاح بهتر پرداخت رشوه به 50 کشور دیگر افتاده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از تاسیس این صندوق در حال بررسی و شناسایی کشورهایی است که احتمال دارد در قبال دریافت کمک مالی از این رژیم حمایت کنند. در همین راستا، کشورهای آفریقایی، آسیایی و برخی کشورهای اروپای شرقی در کانون توجه تل آویو قرار گرفته‌اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی