English

سندرز همچنان از ترامپ انتقاد می کند

برنی سندرز حتی اکنون در آستانه سال نوی میلادی هم دست از سر ترامپ برنمی‌دارد و همچنان بابت لایحه مالیاتی جدید او انتقاد می‌کند. ترامپ و حامیانش این لایحه را فعال کننده اقتصاد دانسته و معتقدند کاهش شدید نرخ مالیات بر شرکت‌ها، اقتصاد را تقویت خواهد کرد.

سندرز همچنان از ترامپ انتقاد می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه ایندیپندنت،‌ با این حال برنی سندرز، نامزد پیشین انتخابات آمریکا و برخی دیگر از دموکرات‌ها تاکید دارند این مساله منجر می‌شود دولت از تامین بودجه برنامه‌های ضروری باز بماند؛ نکته‌ای که این سناتور ایالت ورمونت در پیامی توئیتری شرح داده است که با ۱.۵ تریلیون دلار چه اقداماتی می‌توان انجام داد.  

از جمله برنامه‌هایی که سندرز ذکر کرده است، تعمیر زیرساخت‌هاست؛ هدفی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پذیرفته اما هنوز اقدامی بابت آن انجام نداده است. مساله دیگر، هدف ‌محبوب سندرز برای تامین کالج‌های بدون شهریه و برنامه درمانی کودکانی است که بودجه آنها از ماه گذشته قطع شد. او همچنین نوشت که با این میزان اعتبار می‌شود پورتوریکو را بازسازی کرد. سندرز تاکید کرد آنچه جمهوری‌خواهان انجام دادند این است که ثروتمندان و شرکت‌ها مالیات کمتری پرداخت کنند.

این نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به گزارشی درباره اینکه ترامپ به میهمانان ثروتمندش در تفرجگاه فلوریدا گفته است که آنها ثروتمندتر می‌شوند، انتقاد کرد. او نوشت: دست‌کم ترامپ سرانجام حقیقت را درباره لایحه بودجه خودش گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه