English

مشاور ترامپ:

رئیس جمهور به مدیر جدید اف.بی.آی کاملاً اعتماد دارد

مشاور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ از اقدامات مدیر جدید اف.بی.آی کاملاً راضی است.

رئیس جمهور به مدیر جدید اف.بی.آی کاملاً اعتماد دارد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مارک شورت» گفت: دونالد ترامپ از اقدامات و تغییرات انجام شده توسط کریستوفر رای، مدیر جدید اف‌بی‌آی بسیار خشنود است.  چندی قبل رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به بازنشستگی قریب‌الوقوع معاون اف‌بی‌آی اتهاماتی را علیه همسر او مطرح کرد. «اندرو مک‌کیب»، معاون اف‌بی‌آی جزو مقام‌هایی است که به دلیل داشتن مواضع ضد ترامپ مکررا از سوی ترامپ و جمهوری‌خواهان مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: چطور می‌شود اندرو مک‌کیب، مردی که به همراه جیمز کومی مسوول تحقیقات «ساختگی» درباره هیلاری کلینتون بودند (شامل ۳۳ هزار ایمیلی که غیر قانونی حذف شد)، ۷۰۰ هزار دلار بابت کمپین همسرش از سوی دست‌نشانده‌های کلینتون حین تحقیقات پول بگیرد؟

مک‌کیب پس از اخراج جیمز کومی از سمت ریاست اف‌بی‌آی، به عنوان مدیر موقت اف‌بی‌آی تعیین شد.

دفتر بازرسی کل وزارت دادگستری اقدامات اف‌بی‌آی در بررسی پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون از جمله اقدامات مک‌کیب را مورد بازرسی قرار داده است.

شورت در این باره اعلام کرد: ما به وزارت دادگستری ایمان و اعتماد کامل داریم و اف‌بی‌آی نیز می‌داند که در آنجا نباید هیچ گونه جانبداری انجام گیرد. ترامپ نیز به این نکته اشاره می‌کند که ما نیاز داریم بدانیم که اقدامات جانبدارانه انجام نمی‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه