English

مفتی اعظم سوریه در گفتگو با المیادین:

بشار اسد زیر فشار آمریکا نمی رود

مفتی اعظم سوریه گفت: به آنانی که از پشت به سوریه خنجر زده اند می گویم بشار اسد، رئیس جمهوری، شما را طرد نکرده است و زیر بار فشار آمریکا نخواهد رفت.

بشار اسد زیر فشار آمریکا نمی رود

به گزارش خبرگزاری موج، مفتی اعظم سوریه طی سخنانی اظهار داشت که برخی علما جوانان را به جنگ در سوریه تحریک کرده و فلسطین را رها کردند.

«شیخ احمد بدرالدین حسون» در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: دلیل اینکه برخی در حال حاضر در دفاع از قدس سر بلند نکردند و از میادین به دور هستند این است که در سوریه شکست خوردند و مردم دیگر سخنشان را جدی نمی گیرند. سخن ما به آنانی که تشویق به فتنه گری کرده اند این است که به اشتباهاتشان که سرمنشا جنایات در سوریه و دیگر کشورها شده است، اعتراف کنند.

وی افزود: رئیس جمهور بشار اسد گفته بود ما از اسلام و هویت عربی خویش دست نمی کشیم و زیر بار افکار کسانی که اسلام و عربیت را بدنام کرده اند نمی رویم.

مفتی سوریه تصریح کرد: به آنانی که از پشت به سوریه خنجر زده اند می گویم بشار اسد، رئیس جمهوری، شما را طرد نکرده است و زیر بار فشار آمریکا نخواهد رفت.

نیروهای انصارالله از مسلمین هستند

حسون در خصوص تحولات یمن نیز با بیان اینکه نیروهای انصارالله از مسلمین هستند، خطاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: با سلاح هایی که از آمریکا می خرید با چه کسی خواهید جنگید؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه