English

برگزاری تظاهرات در یونان و نروژ علیه تصمیم ترامپ درمورد قدس

راهپیمایی‌های گسترده‌ای در پایتخت یونان و همچنین در پایتخت نروژ در اعتراض به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، برگزار شد.

برگزاری تظاهرات در یونان و نروژ علیه تصمیم ترامپ درمورد قدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فلسطین الیوم، راهپیمایی در یونان توسط سندیکای کارگران یونان برگزار شده و در آن تعداد زیادی شرکت کردند. این راهپیمایی از مرکز شهر آتن آغاز شد و تظاهرکنندگان به سمت سفارت آمریکا رفتند تا اعتراض خود را نسبت به این تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مطرح کنند.

تظاهرکنندگان پرچم‌های فلسطین را در دست گرفته و شعارهایی را در محکوم کردن تصمیم آمریکا و همچنین شعارهایی در تاکید بر حق مردم فلسطین برای تشکیل کشور مستقل خود سردادند.

در همین حال، در اسلو، پایتخت نروژ نیز صدها تن در اعلام همبستگی با مردم فلسطین تظاهرات کردند. در این تظاهرات، اقلیت‌های عربی، اسلامی و فلسطینی، اعضای سندیکاها، نمایندگان پارلمان، روسای انجمن‌های نروژی، نمایندگانی از احزاب و سازمان‌های غیر دولتی نروژی حضور داشتند.

این تظاهرات در مقابل پارلمان نروژ برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم و تاکید کردند که قدس پایتخت فلسطین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه