English

آویگدور لیبرمن:

اعضای فهرست مشترک اعراب، جنایت کاران جنگی هستند

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پی ابتکار یکی از نمایندگان عرب کنست، همه اعضای این فهرست را جنایت کار جنگی توصیف کرد.

اعضای فهرست مشترک اعراب، جنایت کاران جنگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جدفاع رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات نژادپرستانه یک روز پس از درخواست تحریم اقتصادی ساکنان عرب منطقه «وادی عاره» که به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمرریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اعتراض کرده بودند، نمایندگان عرب زبان کنست را مورد هجمه قرار داد و آن‌ها را «جنایتکاران جنگی» توصیف کرد.

این اظهارات لیبرمن در واکنش به یادداشت «فهرست یکپارچه‌ احزاب عربی» مطرح شد که شامل نمایندگان عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و جزو سومین فراکسیون مهم پارلمان اسرائیل است.

آویگدور لیبرمن در واکنش به طرح «حنین زعبی»، نماینده زن عرب زبان کنست برای سلب اعتماد از دولت بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر اسرائیل به دلیل ارتکاب جنایت‌های جنگی فهرست یکپارچه احزاب عربی را آماج حملات خود قرار داد و اعلام کرد که تمامی اعضای این فهرست «جنایتکاران جنگی» هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به اعضای فراکسیون که ۱۲ نماینده عرب را شامل می‌شود، تصریح کرد: شما جنایتکار جنگی هستید،  از نقاط ضعف و امتیازدهی‌های «دولت دموکرات» در راستای تخریب ما سوء استفاده می‌کنید، حضور شما در این‌ جا  اشتباه است و وقت آن رسیده که دیگر اینجا نباشید.

وی همچنین به حملات خود به شهرک‌های عرب نشین وادی عاره ادامه داد و گفت: آنها پرچم های اسرائیل را در دست نمی‌گیرند، بلکه پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان را به اهتزاز در می‌آورند و از همین رو، «شهروندان اسرائیلی» نیستند.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه نیز با تحریک علیه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین، خواستار تحریم آنها به خاطر مشارکت در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌های محکومیت آمیز علیه تصمیم اخیر دونالد ترامپ شد.

آویگدور لیبرمن در واکنش به مشارکت گسترده فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۴۸ در تظاهرات‌های اعتراض آمیز علیه تصمیم ترامپ مدعی شده بود که این گروه از عرب‌های ساکن وادی عاره، ام الفحم و مثلث شمالی باید تحریم شوند.

لیبرمن خاطر نشان کرد: «ما باید به آنها بفهمانیم که از آنها راضی نیستیم و باید آنها را تحریم کنیم. جای آنها اینجا نیست، بلکه در رام الله است

وی با اشاره به جنگ تابستان سال ۲۰۱۴ در غزه، افزود: «آنها باید به یاد بیاورند که ما غزه را به زور سلاح مهار کردیم و آرامش و ثبات به آنجا بازگشت.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین از صهیونیست‌ها خواست که به مغازه‌های این مناطق وارد نشده و از آنجا خرید نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه