English

در پاسخ به انتقادات ترامپ

رئیس اف.بی.آی از عملکرد این سازمان دفاع کرد

مدیر اف.بی.آی از عملکرد این سازمان در برابر انتقادات ترامپ دفاع کرد.

رئیس اف.بی.آی از عملکرد این سازمان دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از شبکه سی.ان.ان، کریستوفر رای مدیر اف.بی.آی در نشستی با کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: ماموران ما به سختی برای محافظت از مردم آمریکا و حفظ حاکمیت قانون در همه 50 ایالت کشور و همچنین حدود 80 کشور دیگر جهان تلاش می‌کنند.

رای اظهار داشت: بگذارید در ابتدا بگویم که هیچ سازمانی بهتر از اف.بی.آی و هیچ نیرویی بهتر از زنان و مردانی که به عنوان قلب تپنده اف.بی.آی در این سازمان کار می‌کنند، وجود ندارد.

او در پاسخ به سوالی درباره توئیت‌های اخیر ترامپ علیه اف.بی.آی از جمله توئیتی که در آن ترامپ این سازمان را «مغشوش» خوانده بود گفت: در خارج از اف.بی.آی انواع نظرات مطرح می‌شود اما من می‌توانم به شما بگویم که از نظر من اف.بی.آی معادل ده‌ها هزار مامور و تحلیلگر و کارمندی است که به سختی تلاش می‌کنند تا امنیت آمریکا را در مواجهه با هرگونه حمله تروریستی، خشونت تبهکارانه، سوء استفاده از کودکان و هر گونه جاسوسی از سوی روسیه، چین، کره شمالی و ایران حفظ کنند. از نظر من اف.بی.آی معادل ده‌ها هزار زن و مرد شجاعی است که به سخت‌ترین وجه تلاش می‌کنند تا امنیت مردمی که هرگز حتی آنها را نخواهند شناخت حفظ کنند.

رای همچنین گفت که هر یک از کارکنان اف.بی.آی در «مورد مناسب» پاسخگو خواهند بود.

وی افزود: هنگامی که ما مرتکب اشتباهی بشویم فرآیندهای مستقلی همچون اقدامات بازرس‌های کل‌ مستقل در خارج از سازمان وجود دارد که به شکل عمقی حقایق را درباره این اشتباهات مشخص خواهند کرد. هنگامی که این تحقیقات مستقل کامل شود ما در مورد مناسب افرادمان را پاسخگو خواهیم کرد.

ترامپ روز یکشنبه در توئیتی گفته بود که وجهه اف.بی.آی در حال حاضر «مغشوش و بدترین در تاریخ خود» است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه