English

کاخ سفید به مسوولان فلسطینی هشدار داد

کاخ سفید اعلام کرد که لغو دیدار معاون رئیس جمهور آمریکا با محمود عباس که احتمال می‌رود از سوی مسوولان فلسطینی اتخاذ شود، نتایج معکوسی در بحث مذاکرات صلح خاورمیانه و روابط آمریکا با تشکیلات خودگردان در پی خواهد داشت.

کاخ سفید به مسوولان فلسطینی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه اسکای نیوز، اخیرا جبریل الرجوب یکی از مسوولان ارشد جنبش فتح که ریاست آن را محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر عهده دارد گفته بود که مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا که قرار است به منطقه سفر کند از سوی مسوولان فلسطینی پذیرفته نخواهد شد.

یکی از مسوولان کاخ سفید در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: همانگونه که برنامه ریزی شده پنس تصمیم دارد که با آقای عباس دیدار کند و هر گونه اقدام برای لغو این دیدار از سوی مسوولان فلسطینی یقینا نتایج معکوسی در پی خواهد داشت.

انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی قدس و به رسمیت شناختن این شهر مقدس مسلمانان به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ خشم جهانی مسلمانان و واکنش‌های تند فلسطینی‌ها را به دنبال داشته است.

جبریل الرجوب گفت: من به نام فتح اعلام می‌کنم که معاون ترامپ در سرزمین فلسطین مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. او خواهان دیدار با عباس در نوزدهم ماه جاری میلادی در بیت لحم است اما این دیدار برگزار نمی‌شود و ما از دیگر پایتخت‌های کشورهای عربی نیز می‌خواهیم، مادامی که ترامپ در تصمیم خود مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بر نگشته است از دیدار با او خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی