English

اردوغان:

ریگی به کفش نداریم که نگران باشیم

رجب طیب اردوغان گفت: پرونده دادگاه‌ آمریکا در خصوص ضراب و هالک بانک ساختگی است. بیهوده تلاش نکنند، ما ریگی به کفش نداریم که نگران باشیم.

ریگی به کفش نداریم که نگران باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، «رجب طیب اردوغان» با اشاره به پرونده «رضا ضراب» و «هالک بانک» در آمریکا عنوان داشت: پرونده دادگاه‌ آمریکا در خصوص ضراب و هالک بانک ساختگی است. بیهوده تلاش نکنند، ما ریگی به کفش نداریم که نگران باشیم. 

در همین رابطه مقامات آنکارا اعلام کرده اند که بابت محاکمه «رضا ضراب» تاجر ایرانی- ترکیه ای در دادگاهی در آمریکا، شکایتی علیه این کشور به سازمان ملل ارائه خواهند کرد.

این مقامات می گویند که دادگاه های آمریکا نمی توانند اتباع ترکیه را محاکمه نمایند.

بازی سیاسی علیه آنکارا

به گفته آنها پرونده اتهامات رضا ضراب به یک «بازی سیاسی علیه آنکارا» تبدیل شده است.

مقامات ترکیه ادعا می کنند که قاضی پرونده رضا ضراب با گروه «گولن» در ارتباط است؛ گروهی تحت رهبری «فتح الله گولن» واعظ ترک تبار که از سال ۱۹۹۹ در تبعیدی خودخواسته در ایالت پنسیلوانیا آمریکا اقامت دارد و به سازماندهی کودتای نافرجام پانزدهم ژوئیه- ۲۰۱۶- متهم است.

لازم به ذکر است، چهارشنبه گذشته (۸ آبان ماه) دادگاهی در آمریکا که مسوول رسیدگی به پرونده اتهامات رضا ضراب تاجر طلای ایرانی-ترکیه ای است، اعلام کرد که وی با قبول اتهامات خود قصد دارد علیه «هاکان آتیلا» معاون سابق مدیرعامل «هالک بانک» ترکیه شهادت دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه