English

حزب الله لبنان:

آماده گفت‌وگوی واقعی و همکاری با همه هستیم

مسوول روابط بین‌الملل حزب الله لبنان اعلام کرد، به اندازه استقامت خود در مقابله با دیکته‌های خارجی آماده برقراری تفاهم با شریکان خود در کشور، انجام گفت‌وگوی واقعی و همکاری با همه هستیم.

آماده گفت‌وگوی واقعی و همکاری با همه هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، عمار موسوی، مسوول روابط بین‌الملل حزب الله لبنان گفت: کسانی که تلاش دارند دیکته‌های خود را به لبنان تحمیل کنند باید دست از این کار برداشته و اعتراف کنند که اشتباه کرده و شکست خوردند.

استعفای غیرمنتظره حریری به اجبار ریاض انجام شد

موسوی در جشن یادبودی که حزب الله در شهرک "حاره الفیکانی" در بقاع ترتیب داده بود، گفت: استعفای غیرمنتظره حریری به اجبار ریاض انجام شد و هدف از آن ایجاد جرقه‌ای بود تا لبنان را به آتش بکشاند و مردم آن را رو در روی هم قرار دهد.

عون ثابت کرد که مرد بزرگی است

وی مواضع میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان را ستود و گفت: عون در این باره مسوولیت بزرگی برعهده داشت و ثابت کرد که مرد بزرگی است. اما همه لبنانی‌ها اتفاق نظر دارند آنچه در روزهای اخیر رخ داد برنامه‌ریزی شده و هدفش تسلط بر لبنان و قرار دادن مردمش رو در روی هم بود اما به لطف آگاهی، بینش و صبر بخش اصلی این برنامه را پشت سر گذاشتیم و انشاءالله مابقی این مراحل را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه