English

عضو شورای قانونگذاری فلسطین:

مقامات فلسطینی تسلیم باج خواهی دولت آمریکا نخواهند شد

رئیس کمیسیون سیاسی شورای قانونگذاری فلسطین تاکید کرد: آنچه دولت ترامپ ارائه کرده در واقع مداخله برای محافظت از رژیم صهیونیستی است تا به خاطر جرائمی که در حق فلسطینی‌ها و در خصوص روند صلح مرتکب می‌شود مجازات نشود، ولی ما تسلیم این باج خواهی نخواهیم شد.

مقامات فلسطینی تسلیم باج خواهی دولت آمریکا نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، عبدالله عبدالله رئیس کمیسیون سیاسی در شورای قانونگذاری فلسطین گفت: مقامات فلسطینی تسلیم باج خواهی دولت آمریکا نخواهند شد و مداخله‌های آمریکا هم  برای حل سیاسی مناقشه فلسطین شانسی برای موفقیت ندارد. 

عبدالله عبدالله در ادامه افزود: اقدام دولت آمریکا به خودداری از تمدید مجوز فعالیت دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن با طرح آمریکا برای میانجی‌گری به منظور یافتن راه حلی برای مناقشه فلسطینی- رژیم صهیونیستیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آن را «معامله قرن» توصیف می‌کند، همخوانی ندارد. 

وی تاکید کرد: آنچه دولت ترامپ ارائه کرده در واقع مداخله برای محافظت از رژیم صهیونیستی است تا به خاطر جرائمی که در حق فلسطینی‌ها و در خصوص روند صلح مرتکب می‌شود مجازات نشود، ولی ما تسلیم این باج خواهی نخواهیم شد. 

عبد الله گفت: سازمان آزادی بخش به فعالیت خود ادامه خواهد داد و ملت فلسطین همچنان ایستادگی خواهند کرد، دولت‌های قبلی آمریکا از زمان برگزاری کنفرانس مادرید در سال ۱۹۹۱ با سازمان آزادیبخش رابطه برقرار کردند و راه حل تشکیل دو کشور را برای پایان دادن به مناقشه فلسطینی - رژیم صهیونیستی در پیش گرفتند، ولی موضع گیری دولت کنونی آمریکا به گونه‌ای است که گویا طرف فلسطینی را در روند صلحبه رسمیت نمی‌شناسد به همین علت تلاش هایش در جهت حل سیاسی این مناقشه بی نتیجه خواهد بود. 

شایان ذکر است دولت آمریکا به سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرده است مجوز فعالیت دفتر این سازمان در واشنگتن را در صورتی که طرف فلسطینی حاضر به از سرگیری گفتگوی مستقیم و بدون پیش شرط با رژیم صهیونیستی نشود، تمدید نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی